دسته‌های مقالات

مقالات منتخب

توری پلاستیکی

توری مرغی پلاستیکی چیست؟

توری مرغی پلاستیکی برای نگهداری از پرندگان مورد استفاده قرار می‌گیرد و به دلیل کیفیت بالایی که دارد، دارای محبوبیت زیادی است. توری پلاستیکی طی فرایند گسترش، بافندگی و اکستروژن تولید می‌شود و در طی فرایند تولید با ترکیب شدن با افزودنی‌ها امکان تولید آ‌ن‌ها به رنگ‌های مختلفی مثل زرد، ابی، قرمز، سبز و … وجود دارد. همچنین می‌توان با افزودن افزودنی‌های مورد نیاز آن‌ها را در برابر آفتاب و اشعه ماورابنفش نیز مقاوم کرد. وجود یووی در فرایند تولید توری پلاستیکی موجب بالا رفتن مقاومت آن در برابر اشعه‌ی فرابنش و پرتوهای آفتاب می‌شود و باعث افزایش طول عمر آن می‌شود. این توری‌ها دارای چشمه‌هایی به اندازه‌ی 2،4،6،8،10،15،20،25،30 و 40 در عرض‌های 1،2/1،5/1 و 2 متر در طول 30 متر به شکل لانه زنبور (شش ضلعی)،مربع (چهارضلعی) و پنج ضلعی تولید می‌شوند.

مزیای توری مرغی پلاستیکی

  • امکان بازیافت
  • گزینه‌ای مناسب برای ایجاد فضای بازی برای کودکان
  • محافظت در برابر حمله‌ی حیوانات و پرورش آن
  • حمل و نقل آسان و نصب راحت
  • ضد زنگ (مقاوم در برابر زنگ زدن و ساییده شدن)

کاربرد توری پلاستیکی

  • استفاده به عنوان نگه دارنده‌ی فوم در زیر سقف‌ها
  • صنایع ساخت و ساز
  • قابلیت بادشکن در ارتفاعات بالا
  • حصارکشی در صنایع کشاورزی و کمک به رشد گیاهان رونده و …

انواع توری مرغی پلاستیکی

این توری‌ها بر اساس کاربرد انواع مختلفی دارند که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم:

توری حصاری پلاستیکی

توری حصاری به روش دستی و ماشینی تولید می‌شود که می‌توان آن را به حالت‌های مختلفی مثل دوسر قلاب، دوسر پیچ یک قلاب و یک سر پیچ بافت که معمولا از فولاد ضد زنگ و گالوانیزه ساخته می‌شود. همچنین طول عمر بالایی (حداکثر 50 سال) دارد ودر صنایعی چون ساخت انواع نرده‌های فولادی و… کاربرد دارد و از قیمت مناسبی برخوردار است.

توری فنس پلاستیکی

توری فنس پلاستیکی ساخته شده از فولاد با روکش پی وی سی است که در ضخامت‌ها وچشمه‌های مختلفی تولید می‌شوند. برخی از کاربردهای توری فنس پلاستیکی عبارتند از: حفاظت از محل‌های مخابراطی و دکل‌ها، حفاظت از شبکه‌های برق، حفاظت از نیروگاه‌ها و …. قیمت توری فنس پلاستیکی بسته به جنس ، ضخامت، گالوانیزه بودن و ابعاد آن تغییر می‌کند.

توری نما پلاستیکی

توری نما ساخته شده از جنس پلاستیک و پلی اتیلن است که دارای مزایایی چون: نصب راحت، قیمت مناسب، امکان استفاده مجدد، مقاومت بالا و … است که کاربردهای بی شماری در عرصه‌ی ساخت و ساز دارد.

کلام آخر

توی‌های مرغی نوعی از توری‌های پلاستیکی است که با توجه با کاربرد دارای جنس و ظاهر متفاوتی است. قیمت این توری پلاستیکی بسته به کفیت، جنس، وزن و چشمه‌ی آن تغییر می‌کند.

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست